.::VORODMAMNO::.

.::VORODMAMNO::.

اللهم عجل لولیک الفرج
.::VORODMAMNO::.

.::VORODMAMNO::.

اللهم عجل لولیک الفرج

زبان حال امام زمان

من عزادار تو ام جد غریب
گل گلزار تو ام جد غریب

مهدی ام نور خدا روی زمین
محو انوار تو ام جد غریب

پی اجرای وصایای تو ام
محو گفتار تو ام جد غریب

ساکن کرببلا، کعبه دل
من حرمدار تو ام جد غریب

کار تو کار خدایی است حسین
مانده در کار تو ام جد غریب

کشته امر به معروف شدی
روح افکار تو ام جد غریب

غم مخور کشته علمدارت شد
من علمدار تو ام جد غریب

اشک اگر خشک شود خون گِریم
یاد رخسار تو ام جد غریب

می دهم پاسخ هل من ناصر
تا ابد یار تو ام جد غریب

اکبرت حیدر تف را کشتند
یاد سردار تو ام جد غریب

مخفی از چشم همه می گیرم
من عزادار تو ام جد غریب

نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.DARDESTAN.mihanblog.com

سلام وخسته نباشید.بازهم به وبت سر زدیم واز شعرهایش نهایت استفاده را بردیم واز این گونه شعرها باز هم داشته باشید.متشکرم

بهمن چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.DARDESTAN.mihanblog.com

سلام ایمان جان!ازبابت راهنمایتان ولطفتان متشکرم.ضمنا من شما را با نام ورود ممنوع لینکتون کردم اگر خواستی مرا هم با نام رستگاران فردا لینک کنید متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد