.::VORODMAMNO::.

.::VORODMAMNO::.

اللهم عجل لولیک الفرج
.::VORODMAMNO::.

.::VORODMAMNO::.

اللهم عجل لولیک الفرج

امام زمان

من و از تو جدائی وای بر من
تو و بی اعتنائی  وای  بر  من
به وقت مرگ و در قبر و قیامت
سراغم   گر  نیائی وای  بر  من
=========================================
فدای صورت زیبای مهدی
بقربان قد رعنای مهدی
سر و جان و تمام هستی من
فدای خاک زیر پای مهدی
========================
جز در خانهء تو در نزنم جای دگر
نروم از سر کوی تو به ماوای دگر
خاک عالم بسرم گر طلبم در همه عمر
از خدا غیر لقاء تو تمنای دگر
من که بیمار غم هجر توام می دانم
جز وصال تو مرا نیست مداوای دگر
پیش ما بی تو بود دوزخ و جنت یکسان
بی وجود تو نیم طالب دنیای دگر
چشم محروم زدیدار رخت بینا نیست
چه شود لطف کنی دیدهء بینای دگر
دوستدار تو بود هر فرقی در عالم
همه خوانند تو را لیک باسماء دگر
========================
نظری کن که دل غمزده گان شاد شود
گذری کن که جهانی ز غم آزاد شود
آفتابا ز پس پرده غیبت بدرآی
تا جهان از کرم و لطف تو آباد شود
گشته تاریک جهان از ستم و ظلم و فساد
عدل و انصاف و مروت ز تو ایجاد شود
رهنمای بشر ای مهدی موعود بیا
تا که این مردم دنیا بتو ارشاد شود
مهدی فاطمه ای یوسف گمگشته ما
تو بیا تا که غم هجر تو آباد شود
ما نداریم به غیر از تو پناه دیگری
تو بیا تاکه دل ما زغم آزاد شود
========================
الغیاث ای شاه خوبان الغیاث
الغیاث ای رکن ایمان الغیاث
ای ولی عصر ای سلطان دین
حجت حق نور یزدان الغیاث
آتش حجر تو ما را هم بسوخت
کی رسد آخر بپایان الغیاث
تا بکی از خلق داری احتجاب
عالمی را کرده حیران الغیاث
شمس تا کی بماند زیر ابر
سر برآرای شمس تابان الغیاث
خیز و روشن جهان را همچو روز
از شب یلدای هجران الغیاث
========================
گل نرگس فدای رنگ و بویت
نصیبم که شود دیدار رویت
گل نرگس تو که زیباترینی
میان هر دو عالم بهترینی
گل نرگس تو که مهد وفائی
نگار دلربا و با صفائی
گل نرگس نکن تو نا امیدم
که عمرم داده و مهرت خریدم
بدلدارم امید تا زنده هستم
رسد بر دامن مهر تو رستم
بیا ای صاحب دلهای خسته
که قلب عالم از هجرت شکسته
========================
کجاست منتظر تو چه انتظار عجیبی
تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی
عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت
چه کودکانه سپردیم دل به بازی قسمت
چه بی خیال نشستیم نه کوششی نه وفائی
فقط نشسته و گفتیم خدا کند که بیائی
========================
ای دل شیدای ما گرم تمنای تو
کی شود آخر پدیدطلعت زیبای تو
نور خدائی چرا روی نهان میکنی
کس نکند جز خدا حل معمای تو
گر چه نهانی ز چشم دل نبود نا امید
میرسد آخر بهم دست من و پای تو
========================
چکنم چه چاره سازم که شوم فدای مهدی
چه کنم که من ببینم رخ دلربای مهدی
چه خوش است آن زمانی برسد که زنده باشم
من بینوای مسکین شنوم صدای مهدی
بامید و آرزوئی شده ام به جستجوئی
که خدا کند نصیبم فرج و لقای مهدی
بود افتخارم این بس که در این زمان غیبت
من بینوای محزون شده ام گدای مهدی
غم و درد انتظارش شده عقدهء دل من
چه کنم که این دل من شده مبتلای مهدی
چه کنم که عمر طی شد بذمان غیبت او
خبری نشد ببینم رخ با صفای مهدی
چه کنم غم فراقش زده آتشی بجانم
چه نکم اگر بمیرم نشوم فدای مهدی
چه کنم اسیر رنج و غم انتظار گشتم
بامید زنده مانم که رسد ندای مهدی
( شرفی ) گدای کویش بامید وصل رویش
بامید و آرزویش که رسد عطی مهدی
========================
چکنم در انتظار تو اسیر و نا توانم
ز فراق جان گداز تو بسوزد استخوانم
چکنم که در فراقت شب و روز عمر طی شد
بهوای وصل روی تو به لب رسیده جانم
نکند که من بمیرم گل روی تو نبینم
بکجا کنم شکایت غم و غصهء نهانم
چگنم زمان غیبت شده شام تیرهء ما
تو بیا که زنده گردد ز دم تو جسم و جانم
تو عزیز ملک جانی چه شده ز ما نهانی
تو امام مهربانی توئی صاحب الزمانم
( شرفی ) در انتظارت بامید و آرزوئی
چه شود قدم گذاری تو بروی دیدگانم
========================
گر بمیرم من از این درد فراقت چکنم
عمر بگذشت نشد وقت قیامت چکنم
من گرفتار غم عشق تو هستم عمری
جان من سوخته از شوق لقایت چکنم
آتش هجر تو بر خرمن جان شعله زند
نشود جان و تن من بفدایت چکنم
طی نشد شام فراقت که ببینم رخ تو
گر نبینم به جهان قد رسایت چکنم
اشکم از دیده روان است ز هجران غمت
سیدی گر نکنم گریه برایت چکنم
سر راه تو نشستم به گدائی ای دوست
نظری گر ننمائی به گدایت چکنم
صرف شد عمر من غمزده در غیبت تو
گر موفق نشوم بهر دعایت چکنم
سخت شد درد غم هجر تو بر این دل من
دل من گرنکند ناله برایت چکنم
ای عزیز دل زهرا به فدای تو شوم
گر شکایت نکنم من به خدایت چگنم
سوخت از آتش هجرآن تو این کون مکان
نشنود گوشم اگر صوت و صدایت چکنم
=======================
ای نفست چارهء درماندگان
جز تو کسی نیست کس بیکسان
چارهء ما ساز که بی یاوریم
گر تو برانی به که روی آوریم
یار شو ای مونس غمخوارگان
چاره کن ای چارهء بیچارگان
قافله رفت واپسی ما ببین
ای کس ما بی کسی ما ببین
پیش تو با ناله و آه آمدیم
معتذر از جرم و گناه آمدیم
======================

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد