.::VORODMAMNO::.

.::VORODMAMNO::.

اللهم عجل لولیک الفرج
.::VORODMAMNO::.

.::VORODMAMNO::.

اللهم عجل لولیک الفرج

آیا می دانید؟؟؟

- آیا می دانید که طولانی ترین دوران پادشاهی بر اساس مدارک تاریخی متعلق به پادشاه مصر میباشد که تقریبا" دو هزار و سیصد سال پیش از میلاد در زمانی که نوزادی بیش نبود تاج گذاری کرد و سلطنت او نود و چهار سال بطول انجامید.

- یک پارادوکس
سقراط گفته یونانی ها دروغگو هستند ولی خود سقراط هم یونانیه پس دروغ میگه که یونانی ها دروغ میگن پس یونانیها راستگو هستند و سقراط هم که یک یونانیه پس راستگوست پس راست میگه که یونانیها دروغگو هستند پس...........آخر یونانیها دروغگواند یا راستگو !؟

- ایا می دانید که در حال حاضر بیش از 6 میلیون اختراعات وجود دارد که توماس ادیسون با 1093 اختراع رکورد را در دست دارد.

- ایا میدانیدنور میتواند دور کره ی زمین (خط استوا) را 7.5 بار در 1 ثانیه طی کند.

- الکترون معنای یونانی کهربا است کهربا ماده ای است که در مالش به پارچه پشمی باردار شده و خرده های کوچک کاه را جذب می کنداین ربایش بعلت نیرویی مرموز اتفاق می افتد که یونانیان آن را الکتریسیته نامیده اند.

- یکی از شدیدترین نعره ها در بین حیوانات به شیر آفریقایی تعلق دارد صدای نعره آنها تا سه کیلومتری شنیده میشود اسب آبی هم جزء حیواناتی ست که داری نعره بلندی میباشد ، تا آنجا که حیوانات آبی در زیر آب نعره آنها رو میشنوند ولی با همه این اوصاف شدیدترین نعره ها متعلق به والها می باشد آنها میتوانند نعره ای معادل دویست دیسیبل تولید کند برای مقایسه بایستی بگویم که این نعره از صدای موتور یک جت بیشتر می باشد.

- آیا می دانید که شهر ممنوع واقع در پکن در کشور چین بزرگترین قصر پادشاهی جهان است این قصر شامل هفده قصر و پنج تالار میباشد

بسیاری از مردم فکر میکنند که علامت بین المللی کمک (sos) از حروف اول عبارت انگلیسی(save our souls) یا (save our ship) تشکیل شده است اما چنین نیست sos به این دلیل انتخاب شده که در کد مورس به یاد سپردن این ترکیب نقطه ها و خطها خیلی اسان است
s: . . .
o: - - -
sos= . . . - - - . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://ir-st.mihanblog.com

سلام
من یه پیشنهاد دارم.
من میخوام یه سایت فقط و فقط برای قالب های سایت و وبلاگ بزنم.
از اونجایی که قالب وبلاگتون رو خودتون ساختید حتما یه چیزایی بلدید.
من هاست و دامنه سایت رو میخرم و شما هم توی ساخت قالب همکاری کنید.
خوب حالا شاید بگین چیش به من میرسه؟
خوب بعد از ساخت هر چند تا قالب برای من یه قالب بدون کدهای سیستم های وبلاگدهی بسازین تا من به وردپرس تبدیلش کنم و برای فروش بزارمش.
پولشم میگم بریزن به شماره حساب خودتون بعد شما هر کسی که پول واریز کرد لینک دانلود قالب رو بهش ارسال میکنی تا دریافت کنه.
موفق باشی.
فعلا بای...موافقی بهم خبر بده.
http://ir-st.mihanblog.com

majidstar شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ب.ظ http://tcrp.blogfa.com

سلام
سال نوتون مبارک
خوب هستین
انشالله همیشه در کنار خانوادتون به خوبی و خوشی زندگی کنید
وبلاگ زیبا و قشنگی دارین
مطلبهاش هم واقعا باحال و به روزه
من نویسنده ی وب جنجالی هستم
به من سر بزنید نظر هم یادتون نره
ونظرتونو در رابطه با طراحی هام بگین
یه سوال با تبادل لینک موافقین ؟
اگه موافقین بهم بگین تا لینکتون کنم
(منو با اسم(جنجالی)لینک کنید)
راستی حتما تو سایتی که معرفی کردم عضو شید
ضرر نداره فقط هر چند روز یه بار میرید تو سایت و یه چند تا ایمیل می خونید
خیلی زود هم یه لپ تاپ هدیه می گیرید
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]



منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد